nauji butai vilniuje

 

Visa nekilnojamojo turto rinka sostinėje yra ypatingai aktyvi, lyginant su kitais šalies miestais. Todėl natūralu, jog būstų paklausa čia bus didesnė. Būtent todėl nemažai būstų nuperkami dar prieš prasidedant jų statyboms. Kadangi daugelis naujakurių nori gyventi modernaus išplanavimo namuose. Todėl prieš kelis dešimtmečius pastatyti namai dažnai neatitiks pasirinkimo kriterijų. Tai yra viena iš pagrindinių tokios paklausos priežasčių. Be to, tokie nauji namai, o kartais net ir visi jų kvartalai, turi gerai išvystytą bei sutvarkytą infrastruktūrą. Kas dar prisideda prie jų patrauklumo. O ir kainos skirtumas nėra toks didelis, jog žmonės norėtų atsisakyti geresnio varianto vardan galimybės sutaupyti.

Kokie yra pagrindiniai pasirinkimo kriterijai?

Kiekvienu atveju jie kažkiek skiriasi. Kadangi daugelis vadovaujasi asmeniniais prioritetais. Tačiau tam tikras tendencijas išskirti nebūtų sudėtinga. Kadangi populiariausieji išlieka nauji butai Vilniuje. Taip pat vis daugiau žmonių ieško ne tik tinkamo gyventi būsto, bet ir išskirtinės erdvės. Todėl nemažu privalumu tampa didelis balkonas ar netgi terasa. Kas leidžia leisti laiką gryname ore net ir gyvenant mieste. Aišku, svarbus kriterijus yra ir kaina, nors tikrai ne visi rinkdamiesi vadovaujasi finansiniu aspektu. Ypač, jeigu ieškoma aukštesnės klasės variantų. Dar pakankamai svarbi ir vieta. Ir labiausiai žmonės nori gyventi arčiau miesto centro arba gamtos. O idealiu atveju suderinti tiek vieną, tiek ir kitą.

Ar būstas išlieka populiarus kaip investicija?

Jau kurį laiką tokia tendencija buvo pakankamai ryški. Kadangi neretai nauji butai Vilniuje nuperkami ne siekiant juose apsigyventi, bet norint investuoti. Tai leidžia apsaugoti pinigus nuo infliacijos ir tuo pačiu susikurti pasyvias pajamas. Tuo labiau sostinėje, kur nekilnojamojo turto paklausa tikrai didelė. Todėl ir toliau tokia tendencija turėtų išlikti. Netgi galima tikėtis, jog ji taps dar ryškesnė. Kadangi daugelio pajamos auga, o tai reiškia, kad kartu gali atsirasti ir poreikis kažkur investuoti sukauptus pinigus. O būstas tam tinka bene geriausiai, kadangi jo paklausa bus nuolatinė.

 

Sveiki šiame straipsnyje pateikiama skelbimų rinkos apžvalga ir pagrindinės skelbimų rinkos tendencijos. Taigi pradėkime.

Pirmas punktas. Pasikeitusios technologijos. Iš esmės žmonių poreikiai per kelis dešimtmečius nepasikeitė. Žmonės ir toliau nori parduoti ar nusipirkti butą, automobilį, susirasti antrąją pusę ir taip toliau.   Pasikeitė tik skelbimų pateikimo technologijos. Jeigu anksčiau skelbimai buvo talpinami laikraštyje tai veliau atsirado skelbimų lentos ir forumai. Dar veliau į rinką atėjo soc tinklai o dar vėliau atsirado ir mobilios programėles arba appsai.

Antras punktas. Vis didėjanti konkurencija. Anksčiau nebuvo jokios konkurencijos. Buvo vienas vienintelis laikraštis kuriame žmonės ir talpino skelbimus. Dabar kasdien skelbimų portalų tik daugėja tai priveda prie to kad žmonėms darosi sunkiau surasti reikiama paslaugą.

Trečias punktas. Skelbimų portalus išstumia soc tinklai. Patalpinti skelbimą soc tinkluose yra paprasčiau ir greičiau užtenka tik parašyti postą į kokią nors skelbimų grupę ir skelbimas patalpintas. Žiurint iš savininkų pozicijos grupę soc tinkluose galima sukurti daug greičiau nei paleisti skelbimų portalą, grupės išlaikymas nemokamas todėl soc tinklai vis labiau ir labiau išstumia skelbimų portalus.

Ketvirtas punktas. Laikraščius labai stipriai išstumė internetiniai portalai ir soc tinklai. Priežastys tos pačios kaip ir trečiam punkte. Spausdinti laikraštį daug brangiau kainuoja nei išlaikyti grupę soc tinkluose be to klientui nereikia laukti kada bus atspausdintas laikraštis nes klientas nori pasiskelbti čia ir dabar.

Penktas punktas. Atsirado tokios subkategorijos kurių anksčiau visisškai nebuvo. Pvz atsirado kompiuterijos skelbimai, mobiliųjų telefonų skelbimai o anksčiau visų šių prekių nebuvo.

Šeštas punktas. Padidėjo prekių įvairovė todėl tenka kurti vis gylesnę subkategorijų strukturą. Pvz. anksčiau buvo gaminami vos keli automobilių modeliai o dabar tų modelių yra šimtai o gal ir tūkstančiai. Todėl tinklapio adminams tenka kurti labai didelės apimties duombazę kad klientai galėtų surastį reikiamą prekės modėlį.

Septyntas punktas. Informacijos perteklius, sukčiavimas ir spamas. Dabartines skelbimų lentas užpludo sukčiai, aferistai ir spamintojai ir žmonės tiesiog paskesta informacijos jūroje.

Aštuntas punktas. Skelbimų lentos po truputį darosi mokamos. Viskas eina prie vis didesnio informacijos apmokestinimo. Dabar kad pasiskelbti daug kur tenka susimokėti.

Štai tokios skelbimų rinkos tendencijos galioja šiuo metu.

 

Svetainėje naudojami slapukai. Naršydami toliau jūs sutinkate su mūsų Privatumo Politika.