skelbimai

 

Sveiki šiame straipsnyje pateikiama skelbimų rinkos apžvalga ir pagrindinės skelbimų rinkos tendencijos. Taigi pradėkime.

Pirmas punktas. Pasikeitusios technologijos. Iš esmės žmonių poreikiai per kelis dešimtmečius nepasikeitė. Žmonės ir toliau nori parduoti ar nusipirkti butą, automobilį, susirasti antrąją pusę ir taip toliau.   Pasikeitė tik skelbimų pateikimo technologijos. Jeigu anksčiau skelbimai buvo talpinami laikraštyje tai veliau atsirado skelbimų lentos ir forumai. Dar veliau į rinką atėjo soc tinklai o dar vėliau atsirado ir mobilios programėles arba appsai.

Antras punktas. Vis didėjanti konkurencija. Anksčiau nebuvo jokios konkurencijos. Buvo vienas vienintelis laikraštis kuriame žmonės ir talpino skelbimus. Dabar kasdien skelbimų portalų tik daugėja tai priveda prie to kad žmonėms darosi sunkiau surasti reikiama paslaugą.

Trečias punktas. Skelbimų portalus išstumia soc tinklai. Patalpinti skelbimą soc tinkluose yra paprasčiau ir greičiau užtenka tik parašyti postą į kokią nors skelbimų grupę ir skelbimas patalpintas. Žiurint iš savininkų pozicijos grupę soc tinkluose galima sukurti daug greičiau nei paleisti skelbimų portalą, grupės išlaikymas nemokamas todėl soc tinklai vis labiau ir labiau išstumia skelbimų portalus.

Ketvirtas punktas. Laikraščius labai stipriai išstumė internetiniai portalai ir soc tinklai. Priežastys tos pačios kaip ir trečiam punkte. Spausdinti laikraštį daug brangiau kainuoja nei išlaikyti grupę soc tinkluose be to klientui nereikia laukti kada bus atspausdintas laikraštis nes klientas nori pasiskelbti čia ir dabar.

Penktas punktas. Atsirado tokios subkategorijos kurių anksčiau visisškai nebuvo. Pvz atsirado kompiuterijos skelbimai, mobiliųjų telefonų skelbimai o anksčiau visų šių prekių nebuvo.

Šeštas punktas. Padidėjo prekių įvairovė todėl tenka kurti vis gylesnę subkategorijų strukturą. Pvz. anksčiau buvo gaminami vos keli automobilių modeliai o dabar tų modelių yra šimtai o gal ir tūkstančiai. Todėl tinklapio adminams tenka kurti labai didelės apimties duombazę kad klientai galėtų surastį reikiamą prekės modėlį.

Septyntas punktas. Informacijos perteklius, sukčiavimas ir spamas. Dabartines skelbimų lentas užpludo sukčiai, aferistai ir spamintojai ir žmonės tiesiog paskesta informacijos jūroje.

Aštuntas punktas. Skelbimų lentos po truputį darosi mokamos. Viskas eina prie vis didesnio informacijos apmokestinimo. Dabar kad pasiskelbti daug kur tenka susimokėti.

Štai tokios skelbimų rinkos tendencijos galioja šiuo metu.

Sveiki šiame straipsnyje pateikiama skelbimų rinkos apžvalga ir pagrindinės skelbimų rinkos tendencijos. Taigi pradėkime.

Pirmas punktas. Pasikeitusios technologijos. Iš esmės žmonių poreikiai per kelis dešimtmečius nepasikeitė. Žmonės ir toliau nori parduoti ar nusipirkti butą, automobilį, susirasti antrąją pusę ir taip toliau.   Pasikeitė tik skelbimų pateikimo technologijos. Jeigu anksčiau skelbimai buvo talpinami laikraštyje tai veliau atsirado skelbimų lentos ir forumai. Dar veliau į rinką atėjo soc tinklai o dar vėliau atsirado ir mobilios programėles arba appsai.

Antras punktas. Vis didėjanti konkurencija. Anksčiau nebuvo jokios konkurencijos. Buvo vienas vienintelis laikraštis kuriame žmonės ir talpino skelbimus. Dabar kasdien skelbimų portalų tik daugėja tai priveda prie to kad žmonėms darosi sunkiau surasti reikiama paslaugą.

Trečias punktas. Skelbimų portalus išstumia soc tinklai. Patalpinti skelbimą soc tinkluose yra paprasčiau ir greičiau užtenka tik parašyti postą į kokią nors skelbimų grupę ir skelbimas patalpintas. Žiurint iš savininkų pozicijos grupę soc tinkluose galima sukurti daug greičiau nei paleisti skelbimų portalą, grupės išlaikymas nemokamas todėl soc tinklai vis labiau ir labiau išstumia skelbimų portalus.

Ketvirtas punktas. Laikraščius labai stipriai išstumė internetiniai portalai ir soc tinklai. Priežastys tos pačios kaip ir trečiam punkte. Spausdinti laikraštį daug brangiau kainuoja nei išlaikyti grupę soc tinkluose be to klientui nereikia laukti kada bus atspausdintas laikraštis nes klientas nori pasiskelbti čia ir dabar.

Penktas punktas. Atsirado tokios subkategorijos kurių anksčiau visisškai nebuvo. Pvz atsirado kompiuterijos skelbimai, mobiliųjų telefonų skelbimai o anksčiau visų šių prekių nebuvo.

Šeštas punktas. Padidėjo prekių įvairovė todėl tenka kurti vis gylesnę subkategorijų strukturą. Pvz. anksčiau buvo gaminami vos keli automobilių modeliai o dabar tų modelių yra šimtai o gal ir tūkstančiai. Todėl tinklapio adminams tenka kurti labai didelės apimties duombazę kad klientai galėtų surastį reikiamą prekės modėlį.

Septyntas punktas. Informacijos perteklius, sukčiavimas ir spamas. Dabartines skelbimų lentas užpludo sukčiai, aferistai ir spamintojai ir žmonės tiesiog paskesta informacijos jūroje.

Aštuntas punktas. Skelbimų lentos po truputį darosi mokamos. Viskas eina prie vis didesnio informacijos apmokestinimo. Dabar kad pasiskelbti daug kur tenka susimokėti.

Štai tokios skelbimų rinkos tendencijos galioja šiuo metu.

 

Svetainėje naudojami slapukai. Naršydami toliau jūs sutinkate su mūsų Privatumo Politika.