Aprašymas
Darbo aprašymas
Bendravimas su Lietuvos ir užsienio klientais;
Įeinančios ir išeinančios informacijos srautų valdymas;
Pagalba vadovams: administruojant personalo, raštvedybos, darbuotojų aprūpinimo darbo priemonėmis klausimais;
Apskaitos dokumentų apdorojimas ir įkėlimas į buhalterinę apskaitos programą;
Darbuotojų įdarbinimas bei jų dokumentacijos tvarkymas;
Kitų dokumentacijų tvarkymas;
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas;
2+ metų darbo patirtis Biuro administratorės, Sekretorės, Vadovo asistentės pareigose;
Puikus anglų kalbos mokėjimas žodžiu bei raštu (kitos kalbos mokėjimas (rusų, švedų) privalumas);
Iniciatyvumas, darbštumas, efektyvus komunikabilumas, gebėjimas dirbti komandoje ir individualiai;
Įmonė siūlo
Laiku mokamą darbo užmokestį;
Įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą;
Darbą stabiliai dirbančioje kompanijoje;
Visas darbui reikalingas priemones;
Galimybę kelti kvalifikaciją, tobulinti savo žinias, bei siekti aukštų rezultatų;