Auksiniai ziedai

 

 

Automobilio ratai ir padangos yra ne šiaip detalė, skirta automobilio estetinei išvaizdai. Visų pirma tai itin svarbi funkcinė dalis, atsakinga už stabilų automobilio važiavimą. Jei padangos bus nekokybiškos, automobilis slydinės keliu, o tai gali baigtis tragedija.

Kodėl reikia pasirūpinti kokybiškomis vasarinėmis padangomis ir išvaizdžiais ratlankiais? Šiame straipsnyje pabandysime į šiuos vairuotojų keliamus klausimus atsakyti paprastai ir aiškiai.

Pradėkime nuo padangų. Lietuvoje nuo balandžio 1 dienos iki lapkričio 1 dienos visi automobiliai turi būti su vasarinėmis padangomis. Tai numato kelių eismo taisyklės (KET). Nesilaikantiems šio nurodymo gresia net administracinė atsakomybė – bauda nuo 30 iki 40 eurų. Vasarinės padangos turi būti nesusidėvėjusios, jų protektoriaus gylis gali būti matuojamas ne tik techninės apžiūros inspektorių, bet ir policijos pareigūnų. Minimalus protektoriaus gylis – 3 mm. (žieminių padangų reikalavimas – 4 mm., nors paprastai padangos gaminamos su 8-9 milimetrų gylio protektoriais).

Kaip išsirinkti vasarines padangas

Vasarinės padangos turi skirtis nuo žieminių padangų dėl jų sudėties, dizaino ir sukibimo su keliu savybių. Todėl, norint išsirinkti geriausias vasarines padangas, reikia atkreipti dėmesį į keletą svarbių veiksnių.

  1. Automobilio modelis ir tipas. Pirmiausia, reikia žinoti savo automobilio modelį ir tipą, kad būtų galima išsirinkti tinkamo aukščio ir pločio padangas. Tai yra svarbu, nes kai kurių modelių automobiliai reikalauja specialių padangų, kad būtų užtikrintas geriausias sukibimas su keliu ir valdymo savybės.
  2. Orų sąlygos. Vasarines padangos skirtos vairuoti šiltuoju metų laiku, todėl reikia atkreipti dėmesį į vietos orų sąlygas. Vasarą Lietuvoje gali būti pakankamai karšta, todėl reikia pasirinkti padangas, kurios turi gerai išvystytą sukibimą su įkaitusiu keliu. Lietuvoje vasarą taip pat ir dažnai lyja, todėl reiktų pasirinkti padangas su gerai išvystyta drenažo sistema, kad būtų išvengta akvaplaningo (slydimo vandeniu).
  3. Sukibimas su keliu. Vasarines padangos turi gerai sukibti su keliu, kad būtų užtikrintas saugus ir patogus vairavimas. Reikia atkreipti dėmesį į padangų sukibimo su keliu savybes, kad būtų pasirinktos geriausios padangos.
  4. Vasarines padangos gali skirtis kainomis, todėl reikia atkreipti dėmesį į savo biudžetą. Rekomenduojame išsirinkti kokybiškas padangas, nes tai gali išsaugoti pinigus ilgalaikėje perspektyvoje. Kokybiškos padangos gali trukti ilgiau ir turėti geresnes sukibimo su keliu savybes, o tai yra svarbu saugiam vairavimui.
  5. Už žinomų gamintojų padangas reikės sumokėti daugiau, nei už nežinomų. Dėl to konsultuokitės dėl kainos ir kokybės santykio su specialistais. Yra ne vienas mažai žinomas gamintojas, kurio padangų kokybė beveik niekuo nenusileidžia garsiausiems ir žinomiausiems.

Kokių rūšių yra automobilio ratlankiai?

Automobilių ratlankiai yra kelių rūšių:

  • Standartiniai ratlankiai. Šie ratlankiai yra skirti automobiliams, kurie naudojami kasdien, ir yra pagrindinės automobilių modelių dalis. Jie paprastai yra gaminami iš aliuminio ar plieno ir turi paprastą dizainą. Kitaip sakant, niekuo neišsiskiria.
  • Sportiniai ratlankiai. Tokie ratlankiai skirti automobiliams, kurie vairuojami sportiškai, ir jie turi didesnį skerspjūvį ir plonesnį profilį nei standartiniai ratlankiai. Jie taip pat dažnai yra gaminami iš aliuminio, bet gali būti geresnio kokybės.
  • Skylėti ratlankiai. Gana originalūs ratlankiai turi iškilimus ar skyles ant paviršiaus, kad padidintų vėdinimą ir sumažintų vairavimo metu kaupiamą šilumą. Jie dažnai naudojami sportiniams automobiliams, mėgstantiems važiuoti šonaslydžių (driftinti).
  • Chromuoti ratlankiai. Šie ratlankiai yra padengti chromu, kad padidintų automobilio estetinę išvaizdą. Jie dažnai naudojami tiesiog kaip detalė, siekiant pakeisti automobilio išvaizdą, ir nereikia jokių funkcinių poreikių. Blizgus metalas atrodo labai įspūdingai, naudojamas automobiliams su tiuningu.
  • Dvigubo sluoksnio ratlankiai. Ratlankiai turi dvigubą sluoksnį, kuris padidina jų atsparumą įbrėžimams ir apsaugo nuo korozijos. Jie taip pat dažnai yra estetiškai patrauklesni nei standartiniai ratlankiai.

Taigi, automobilių ratlankiai yra kelių rūšių, kurios gali skirtis dizainu, funkcijomis ir kokybe. Rekomenduojama pasirinkti ratlankius, atsižvelgiant į automobilio poreikius ir estetinius pageidavimus.

Ar padangas ir ratlankius reikia pirkti kartu? Nebūtinai. Ratlankiai – ilgalaikis pirkinys. Jie naudojami keletą metų. Paprastai ratlankius įsigyja tie vairuotojai, kurie nusiperka automobilius su standartiniais ratlankiais ir nebenori važinėti su plastikinėmis ratlankių apdailomis.

Vasarinės padangos yra perkamos kas 3-5 metai, priklausomai nuo važiavimo intensyvumo. Sportiniams automobiliams padangos perkamos dar dažniau, priklausomai nuo sportinių renginių, kuriuose jie dalyvauja intensyvumo.

 

Sveiki šiame straipsnyje pateikiama skelbimų rinkos apžvalga ir pagrindinės skelbimų rinkos tendencijos. Taigi pradėkime.

Pirmas punktas. Pasikeitusios technologijos. Iš esmės žmonių poreikiai per kelis dešimtmečius nepasikeitė. Žmonės ir toliau nori parduoti ar nusipirkti butą, automobilį, susirasti antrąją pusę ir taip toliau.   Pasikeitė tik skelbimų pateikimo technologijos. Jeigu anksčiau skelbimai buvo talpinami laikraštyje tai veliau atsirado skelbimų lentos ir forumai. Dar veliau į rinką atėjo soc tinklai o dar vėliau atsirado ir mobilios programėles arba appsai.

Antras punktas. Vis didėjanti konkurencija. Anksčiau nebuvo jokios konkurencijos. Buvo vienas vienintelis laikraštis kuriame žmonės ir talpino skelbimus. Dabar kasdien skelbimų portalų tik daugėja tai priveda prie to kad žmonėms darosi sunkiau surasti reikiama paslaugą.

Trečias punktas. Skelbimų portalus išstumia soc tinklai. Patalpinti skelbimą soc tinkluose yra paprasčiau ir greičiau užtenka tik parašyti postą į kokią nors skelbimų grupę ir skelbimas patalpintas. Žiurint iš savininkų pozicijos grupę soc tinkluose galima sukurti daug greičiau nei paleisti skelbimų portalą, grupės išlaikymas nemokamas todėl soc tinklai vis labiau ir labiau išstumia skelbimų portalus.

Ketvirtas punktas. Laikraščius labai stipriai išstumė internetiniai portalai ir soc tinklai. Priežastys tos pačios kaip ir trečiam punkte. Spausdinti laikraštį daug brangiau kainuoja nei išlaikyti grupę soc tinkluose be to klientui nereikia laukti kada bus atspausdintas laikraštis nes klientas nori pasiskelbti čia ir dabar.

Penktas punktas. Atsirado tokios subkategorijos kurių anksčiau visisškai nebuvo. Pvz atsirado kompiuterijos skelbimai, mobiliųjų telefonų skelbimai o anksčiau visų šių prekių nebuvo.

Šeštas punktas. Padidėjo prekių įvairovė todėl tenka kurti vis gylesnę subkategorijų strukturą. Pvz. anksčiau buvo gaminami vos keli automobilių modeliai o dabar tų modelių yra šimtai o gal ir tūkstančiai. Todėl tinklapio adminams tenka kurti labai didelės apimties duombazę kad klientai galėtų surastį reikiamą prekės modėlį.

Septyntas punktas. Informacijos perteklius, sukčiavimas ir spamas. Dabartines skelbimų lentas užpludo sukčiai, aferistai ir spamintojai ir žmonės tiesiog paskesta informacijos jūroje.

Aštuntas punktas. Skelbimų lentos po truputį darosi mokamos. Viskas eina prie vis didesnio informacijos apmokestinimo. Dabar kad pasiskelbti daug kur tenka susimokėti.

Štai tokios skelbimų rinkos tendencijos galioja šiuo metu.

 

Svetainėje naudojami slapukai. Naršydami toliau jūs sutinkate su mūsų Privatumo Politika.